Today生日的一些感触

Watched this yesterday night. Wanted to stay overnight for a movie or anime quite some time and enjoyed some luxuries of being a cat that stayed awake in the midnight.



His music always impressed me. Sir, please organize an orchestra concert in Malaysia!!!!

Hooray, I just turned into 2X years old (don't ask me my age - forbidden, it's still started with num 2 hehe)!!!! A lot more to experience, learn and improvE!!

长大了,是什么?以前,懵懵懂懂的过日子。那时总以为,还有明天。也以为自己已经尽了最大的努力,过着疯狂的日子。现在,回头看一看,还是觉得不够疯狂,不够精彩。可,疯狂和精彩又是什么?人不疯狂枉少年!!! 这是我的座右铭。

你看我好,我看你好~我的疯狂看在我的眼里,不是什么,看在别人眼里,那是令人羡慕的。我也羡慕别人。那些我羡慕的,我学着自己达成。可能不完全相同,但也是一种成就。

我是满足的,可,我不会停下。问自己:努力燃烧自己是为了什么?那是因为不要有遗憾。

如果放开一切,不理所有的世俗眼光,不理自己那被教育的思想,我会去哪里?我常常会想起一个抛下一切,不停流浪的朋友。我羡慕她,但不想学她 。我不能忍受没有“家”的感觉,也不能忍受一辈子在流浪。

哦,生日~是成长让我不再觉得特别,但我学会珍惜/活着的精彩。

Comments

Popular posts from this blog

The Time Traveler's Wife~Book Discussion

Thoughts @ ICAAP

用一杯咖啡的时间 (spend some time drinking coffee with me)